Zdravím Vás, pane Fritz, myslíte, že i takto by v dnešní době mohlo působit bytostné???
Zpráva z tisku:
Stádo krav ve Švýcarsku hromadně skočilo ze skály. Farmáři netuší proč…
Švýcarští farmáři si lámou hlavu nad případem, který se jeví jako hromadná sebevražda krav. Třináct kusů ze stáda v kantonu Valais na jihu země překonalo bariéru a skočilo či spadlo z útesu. Dvanáct krav po pádu z padesátimetrové výšky uhynulo, třináctá byla se zraněními převezena na veterinární kliniku do Bernu… Podobný incident se už ve Švýcarsku stal v roce 2009. Tehdy za nevyjasněných informací v obci Lauterbrunnen skočilo ze skály osmadvacet krav a býků.
Reakce ZF
Dobrý den přeji…a děkuji za námět
Když to vezmeme logicky…bytostní by jistě mohli nahnat zvířata do propasti…ale proč by to dělali? Aby nás varovali? Ale je přece jasné, a jistě i jim, že toto by nikdo nepochopil. Proč by mělo být vyvoláno utrpení zvířat a jejich skon…pro nic?
Logičtější mi připadá myšlenka vycházející z PG, že i boj v přírodě/jeho forma/ je ovlivňována lidmi. Tedy, že můžeme pomocí našich útvarů ovlivňovat chování zvířat, těch domácích, s námi spojených, o to více. To, že pes a jeho pán mají mnoho podobného, je dostatečně známo. Proto mi připadá logické, že podobně mohou naše démonické útvary, myšlenkové formy, apod. hnát zvířata… kam? K sebezničení, protože hlavní myšlenkou dneška je přece SEBEZNIČENÍ. Jistě, že mnozí lide nechtějí SVÉ SEBEZNIČENÍ, ale ,,jen“ zničení Ruska, zničení bílé rasy, zničení hranic, národů, zničení rozdílu mezi mužem a ženou, zničení rozdílu mezi normální sexualitou a nenormální – za tím vším je ale výsledek ZNIČENÍ LIDSKÉHO DRUHU, že si to ve své hlouposti lidé neuvědomují a pro svůj ,,pocit“ tomu dávají jiný cíl, je zcela nepodstatné, protože zákony stvoření registrují podstatu a ne předstírání. Je známo, že člověk v určitém stupni degradace vlastní osobnosti má ryze nihilistické cíle – nejen spáchání vlastní sebevraždy, ale pohrdání lidstvem, přání, aby vše bylo zničeno, protože on sám v tom už nenachází žádný smysl. Takovéto vnitřní postoje se dnes už častěji projektují u různých skupin, které pak inklinují k drogám, sexuálním úchylkám a extravagancím všeho druhu, ale i pohrdání životem, hazardování se životem, adrenalinovými zábavami, apod. A vždy jde o nejzákladnější jádro děje, ne o jeho vnější nuance. A vše směřuje k sebezničení. To dělá Evropa, to dělá bílá rasa, sluníčkáři, neziskovky, politici, propagátoři masové homosexuality, feministky, vítači islámu, popěrači všeho zavedeného …všichni přece ženou lidstvo na skálu, z níž vede jen skok do propasti. Tato silná snaha jistě vytváří hlavní energetické pole, které je ještě živeno strachem a popíráním skutečnosti, toto popírání pak brání protiproudům, aby pomocně zasáhly k oslabení této sebezničující snahy – to vše vede jedině do propasti. A když tyto proudy, z nějakého důvodu lokálně shromážděné a posílené na nějakém konkrétním místě, se ztělesní před stádem zvířat…
To je ale současně i předzvěst naší cesty/mnozí budou raději páchat sebevraždu, než žít ve světě, který si připravujeme/. Ve stvoření je vše mnohotvárné, tedy může to mít současně více významů, ovšem jeden bude základní a nosný. Tady mi varování nepřipadá jako cíl, jako sdělení, ale jen důsledek našeho konání. Že v tom někdo něco může pochopit – to už je jen jedna z milostí prohlédnutí – málokterými však využita.
paní Zapletalová
Vzpomenula jsem si na příběh z Bible – Bible, Marek 5 – Uzdravení posedlého v Gerase. Je tam psáno, že v tom jednom zlém člověku bylo mnoho zlých duchů a říkali si „légie“….A když pod vlivem Světla z Ježíše museli odejít z toho člověka a On jim dovolil odejít do prasat, tak celé stádo, je psáno, že dva tisíce, se hnalo střemhlav po srázu do moře a utopili se. A když si tak uvědomuji, že vlastně ti, kteří touží po moci nad všemi lidmi – to jsou také posedlí po moci – a to je velká degradační síla a je to podobné tomuto příběhu….
Reakce ZF
Děkuji za reakci. Také jsem si na tento příběh vzpomenul. Nicméně….Bible je knihou podobenství a navíc byla podána k určitému stádiu zralosti lidstva. Tomu je mnohé podřízeno. Pokud bychom tuto pasáž chtěli brát doslova – nemyslím si, že je člověk posedlý celou légií duchů, spíše tak jedním konkrétním, pokud se nejedná o nějakou konkrétní závislost. Např. podle románu jasnovidky pani Pilchové/romám Můra je k dispozici/, takové sexuální dobrodružství, bez lásky, jen za účelem pohlavního vybití, přitahuje svými energetickými výboji připoutané duše, které si chtějí ,,užít“, tedy čerpat z těchto zášlehů energie. Tady je skutečně popisováno velké množství duší, které k pohlavnímu aktu přitáhne jejich sklon. To je však událost konkrétní a po jejím doznění jdou připoutaní hledat jinde stejnou rozkoš. Takže se zde nejedná o posedlost. Biblický příběh naznačuje, že by jeden pozemšťan byl trvale ovládnut ,,stádem“ připoutaných duší. Nevím, jestli je to možné, třeba ano, ale spíše mi to příjde dost nepravděpodobné… V případě posedlosti to bude silné spojení mezi jednou duší a pozemšťanem, je to silné individuální pouto, nemyslím si, že by to mohlo být ,,stádo připoutaných duší“. Ovšem zcela jistě je možné napadení člověka myšlenkovými, nebo citovými útvary, které zevně mohou mít rúzné podoby. Takže mohou být považovány za duše… Co mi však připadá velmi nepravděpodobné, je to, že by tyto útvary, nebo dokonce samotné duše byly nějakýmm aktem připoutány ke zvířatům a následně byla tato zvířata zničena sebevražedným aktem. Ať už útvary, nebo připoutané duše jsou, podle mého vázány na lidský druh a na na bytostně zvířecí těla. Ovšem citové útvary člověka mají bytostné jádro a proto mohou mít zevní podobu se zvířecími rysy, což by mohlo vyvolat takovou zjednodušenou interpretaci, jako je v Biblickém příběhu. Když si přečteme v Marii z Magdaly pasáž jak Syn Člověka kráčí do hlubin za Luciferem, najdeme zde mnoho takových zdánlivě ,,zvířecích“ forem, které na Něj chtějí útačit a on je svou vůlí spálí… To bych bral jako určitou ukázku působení čistéhoho principu na temné útvary – ony jsou jeho silou zničeny. Tudíž i onen Biblický příběh by se dal vyložit podobně. ,,Légie“ temných útvarů, připoutaných k postiženému, mají zvířecí formy/prasata//protože jeho směřování a vášně jsou animální, nízké, chtivé/. Síla Božského je vyžene z přímého okruhu postiženého a nažene je ke zničení – spálí je vysokou silou, jakoby se utopily v moři Světla…V historické době Bible můžeme těžko očekávat rozlišování mezi myšlenkovými, citovými útvary a připoutanými dušemi – tehdy by ještě člověk těžko takové nuance mohl vůbec pochopit. Nemluvě o tom, že každý z těchto tří uvedených může mít velmi různorodou podobu, dokonce podobající se jak člověku, tak zvířeti.