O T Á Z K Y   P R O   Ž I V O T

Motto: Lidé mají sice Slovo, ne však pochopení. A to je přece to hlavní ve všech věcech. Když chybí pochopení, pak ani vědění nic nepomáhá! /Všudypřítomnost/

68. otázka: Kometa ISON a Velká kometa ve smyslu PG/23.7.13/

68. otázka: Kometa ISON a Velká kometa ve smyslu PG

Opět se blíží kometa a opět ji čtenáři netrpělivě vyhlížejí s nadějí, že ona přinese říši míru a duchovního rozkvětu, v němž budou zachováni pouze čtenáři Poselství. Sice jsem se zde již zamýšlel nad tématem Velké komety, ale protože jsem četl reakci více lidí na přílet ISON, bude možná dobré se nad tím zamýšlet znovu. Je ISON onou slibovanou Velkou kometou z Prastvoření?


zf

Nevím. Samozřejmě nevím, co je to za kometu. Jisté je, že ,,něco“ přinese, už proto, že každá změna ve vesmíru přináší změny v účincích a vyvolává další reakce. Jestli ono ,,něco“ bude velmi významné, nebo méně pozorovatelné, je skutečně ,,ve hvězdách“ a já zde nehodlám rozpřádat nějaké úžasné teorie. Fakticky bych snad jen podotknul, že ona slibovaná kometa má být úplně jiného druhu, protože její původ je v Prastvoření. Hledat tedy nějaká vědecká podobenství s jakýmkoliv kometami, spojovat ji s teorií Oortova mračna, hypotetické ,,líhně“ komet, odkud vylétají, to mi přijde dosti zavádějící. My vůbec nemáme příklad a vzor pohybu a chování této komety, i když samozřejmě bude respektovat zákony hmoty…jenže my zákony hmoty neznáme, známe jen jejich, možná velmi malou, část ve formě fyzikálních zákonů. Ke všemu potřebujeme předchozí pozorování, shromažďování materiálů a pak následně vytváření teorií. To však v tomto případě asi půjde těžko. Obdobná kometa tu sice již byla a to v době zrození Ježíše, ale z této doby asi budeme mít málo skutečně ,,vědeckých“ poznatků pro vytvoření příslušné teorie. Chtíc, nechtíc, vždy vycházíme z nějakých naučených schémat, což v tomto případě nepůjde. Když se např., podíváme na zdokumentovaný povrch měsíce, vidíme, jak je rozryt dopady četných úlomků a možná i těles, patří to tedy k jisté fázi vývoje, formování a rozkladu vesmírného tělesa. Nemusí mít každá kometa a každý asteroid význam tak duchovní, jako ta zaslíbená. Je tedy docela dobře možné, že tato naše planeta se bude zcela přirozeně setkávat se stále větším množstvím různých takových úkazů, právě tak, jako že se na planetě samé budou měnit přírodní podmínky, jakož i přírodní mechanizmy do té doby stálé. Nemusí to však znamenat příchod nové duchovní doby, ale jen pokračující rozkladný proces planety, protože a to si stále znovu uvědomujme – my, jako lidstvo jsme novu dobu odmítli, nejvyššího vyslance nechali shořet v jeho síle, protože jsme ji neodebírali a tím se zcela jistě změnil i další průběh všeho dění. Kometa měla být klíčem k hrubohmotnému dění, ale Abd-ru-shin k duchovnímu dění. My, jako lidstvo a celek jsme duchovní obrodu odmítli a proto i působení komety, která měla připravit novou půdu pro ducha, je bez původního účelu. Ten byl příliš vázán na pozemské bytí Abd-ru-shina. Znovu to zmíním, z něj a skrze něj měli povolaní čerpat nejen sílu, ale i inspiraci, moudrost, zkušenosti a mnohé jiné. Bylo to na něj vázáno tak silně, že on musel být fyzicky nedaleko od probíhajícího dění, jinak to přestalo fungovat. Např. paní píšící životopisy s ním musela sedět celé hodiny v jedné místnosti, když se vzdálil, už nedokázala přijímat. Nebo kdysi v době jeho první inkarnace-on musel jet blíže k hranici s faraonem, aby Mojžíšem proslovená proroctví se naplnila. Bez Abd-ru-shina by tedy kometa asi mohla způsobit živelné převraty, ale bez pozitivního dopadu na pozvednutí ducha. Jako neustále probíhají různé hurikány, záplavy, apod., ale lidstvo přesto zůstává stejné. Je tedy samozřejmě možné, že když už byla kometa ,,vypuštěna“, pak sem doletí ale vyjma možného rozvratu civilizace /což může být alespoň pro přírodu přínosem/, nevidím pro nás žádný takový přínos, abychom se na něj ,,těšili“, jak je to znát z reakcí mnohých. Současně je však také možné, že odmítnutím Abd-ru-shina a jeho odchodem se změnila cesta komety a ona již nepoletí sem, kde pro ni, alespoň v duchovním slova smyslu, není ,,práce“, ale poletí tam, kam se přemístil Abd-ru-shin. Jak on sám píše-do úrovně, kde věrnost sloužících duchů je dostatečná, aby on, ve svém tak odlišném druhu, se tam mohl udržet a působit. On potřebuje v nízkých úrovních nejen ochranu hmotného těla, ale i spolupůsobení vyzařování žijících tam duchů, aby vytvářeli energetickou hráz mezi ním a jiným okolím. To jsme tady ovšem nedokázali a proto musel odejít tam, kde jsou zralejší a věrnější lidé.
S touto otázkou souvisí zvláštní postoj mnoha čtenářů, kteří se ,,těší“ na pohromy. Na jedné straně je to trochu pochopitelné, to v tom smyslu, že pohromy by měly současně se zkázou přinést i závěr temné doby. Jenže má to i druhou stránku, a to, že pohroma způsobuje utrpení těm, kteří jdou proti řádu stvoření, ale to jsme přece my všichni. Sám Abd-ru-shin důrazně varoval povolané před všemi pocity nadřazenosti a pocitem, že ,,nám se nic nestane“, dokonce uvádí ke konkrétnímu pozemskému ději, asi nějakému zemětřesení, že tam zahynuli právě tak dobří lidé, jako ti, kteří žijí na Hoře v jeho blízkosti. Těšit se tedy na pohromy mi přijde nejen nevhodné, ale tak trochu i provokativní. Lehce to může vytvořit přitažlivé síly, které nakonec vyvolají pohromy, ne proto, že měly přijit, ale proto, že jsme si je přáli… Konec konců, bez Abd-ru-shina na zemi, jeho vedení, spojení a síly, se může pohroma projevit ve smyslu apokalyptických filmů, kde přeživší bojují mezi sebou o jídlo, vodu, ženy a vlastně cokoliv. Pokud by vesmírné děje měly přinést takovouto pohromu, jistě bych se na ni netěšil, ani bych ze všech sil nebojoval o přežití jen proto, abych zde mohl válčit s ostatními. Tato země není jediné místo ve stvoření, kde se může člověk vyvíjet. Já osobně bych raději šel tam, kde věrnost sloužících duchů je dostatečná, aby tam Světlo, které se zde nemohlo udržet, mohlo tam nyní působit. Tak na takové místo bych se skutečně ,,těšil“ a tam chci jít a působit.
Obávám se, že rozvrat našich postojů, zkřivené pojmy, nepochopení i při dobré snaze…to ani kometa z Prastvoření nevyřeší. Ani Synové Boží nezměnili ani nás, ani naše cesty, takže kometa by musela být něco víc než oni, aby to dokázala. Myslíte si, že kometa může být víc, dokázat zde víc, než Bůh/ve svých Synech/?


Reakce paní JP

Dobrý večer pane Fritz,
po přečtení přidané otázky na kometu se domnívám, podle toho, co se děje, že se jedná už o onu předpověděnou kometu, ale nechápu, jak někdo může předpokládat, že jen čtenáři Poselství budou zachráněni.
Stále máme co napravovat a chybí nám pokora, jestli takto může někdo uvažovat. Spíš bych zpytovala svědomí či se obávala, jestli ještě stihnu napravit, když jsem měla tu milost znovu se inkarnovat. JP


zf

Rád bych zde ještě zmínil jeden postřeh. V době Abd-ru-shina bylo duchovně přijato provolání z nejvyšších výšin, které bylo sepsáno jako ,,Volání z prastvoření“. Protože je to spis, který byl znám za jeho života a byl přijat jeho povolaným, můžeme předpokládat, že by proti němu zasáhnul, pokud by v něm byly nějaké hlouposti. V tomto spisu jsem se dočetl, že jmenovaná Velká kometa měla přiletět za jeho života a pak zde působit po celou dobu jeho zbývajícího pobytu na zemi. S jeho odchodem měla odejít i ona. Přímá vazba na jeho osobu je velice zřejmá. Takže různé čtenářské úvahy, že kometa tu již proletěla a tím je vše ,,zařízeno“, jakož i úvahy typu, že prolétající kometa ISON bude očekávanou kometou, nesouhlasí se smyslem tohoto prohlášení.

 

  • Kalendář příspěvků
    Červen 2018
    Po Út St Čt So Ne
    « Dub    
     123
    45678910
    11121314151617
    18192021222324
    252627282930